Časopis Svět průmyslu prošel v roce 2017 kompletní vizuální a obsahovou proměnou. „Naším záměrem bylo jej více zatraktivnit, přinášet každý měsíc kompaktní a exkluzivní informace, které se dotýkají životů lídrů 21. století a zároveň je reflektují. Chceme, aby časopis byl živou platformou, kde se budou střetávat nejrůznější názory odborníků, vedoucích pracovníků či významných osob společenského života.

ředitelka redakcí
Kateřina Ševčíková Urbanová

Jeden z Murphyho zákonů říká: Nic se nemá přehánět, i kdyby to mělo přinést užitek. „V redakci Světa průmyslu nic nepřeháníme, jen se chceme díky spolupráci s těmi nejlepšími firmami dostat pod povrch. A to, co zjistíme, naservírujeme čtenářům, kterým to přinese užitek nebo alespoň nové zajímavé informace.

šéfredaktorka Světa průmyslu
Soňa Singerová

Co mě těší, je fakt, že našim partnerům dnes můžeme nabídnout unikátní platformu, která dobře funguje v propojení tiskového média, webu a dalších sociálních médií. Naše platforma umí přinést klientovi zásah, za který zaplatil, a je i důkazem, že tištěná média mohou být v kombinaci s dalšími digitálními médii stále důležitým místem pro zadavatele inzerce.

ředitel společnosti
Lukáš Ševčík

Abychom byli schopni pokrýt aktuální témata napříč jednotlivými oblastmi průmyslu, stavíme obsah časopisu na nových zajímavých rubrikách. Ty nám umožňují zaměřit se například na problematiku nedostatku zaměstnanců či otázky společenské odpovědnosti, přinášet příběhy firem, které jsou něčím jedinečné, jejich značka má dlouhou historii a tradici nebo se mohou pochlubit novými inovacemi či technologiemi. A pokud rádi listujete od konce, jistě Vás zaujme rubrika Kauza a názory naší poroty.“

zástupce šéfredaktora
Zuzana Pochopová